Friday 21 December 2012

dinner lg,,,

Assalamualaikum,,,ha,,nak cite pasal dinner yg baru je aku join,,,dinner Pasukan Askar Wataniah UMT.. buat ala kadar je,tapi bab makan,perghhh,macam2 makanan ada,ada laksa,, ikan bakar,,satay,,kambing golek paling best,,macam2 la ada,,x larat nak makan da,,macam biasa la,,dinner kalau xde persembahan x best,nak dijadikan cerite,,aku terpaksa membuat persembahan,,segan kot,,tp nak wat cammana,,yg paling x sangke sekali aku boley menang persembahan terbaik,huhuhu,, no 1 tu,,dapat la hamper,,thankz jugak kat penyanyi aku tu,,Anis..kiteorang memang selalu perform,,lebih2 lg time dinner la,,ohh,lupe,,geng 5 (G5) jugak ada wat persembahan,,nyanyian,huhu,memang kelaka la,,tp pape pun memang happening gile majlis tu..walau pun ada cacat cela,,tapi kite manusia,x lari dari buat kesilapan,,pape pun aku nak ucapkan ribuan terima kasih atas ahli yang banyak bg kerjasama,,korang the best,,
                                                   
                                                     berselera......

                                       

                                            Penyanyi aku,,, ( baju cokelat)
                                     


                                            G5

No comments:

Post a Comment